shopping i Palma!

jag ha varit i palma med pappa från tors - söndag.
detta köpte jag:
skolavslutningsklänning från GANT! visar kanske sen.
paraply! (hehe det duggade en stund)
liten väska från zara
bodyshop showergel vattenmelon
vi gick 2 mil runt i palma! konstant gående från kl 12 till halv åtta! lite pauser tog vi också.
jag hade skavsår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så in i bänken
föresten har ni julia och anna fått hem brevet om stadiumsportscamp?
föresten igen så såg jag the shining igår, apa läskig skräckfilm!
kommer ni ihåg telia reklamen?
http://www.youtube.com/watch?v=2q3Ivg3XROg
/den du inte tror,(seriöstdetärintedendutror!) haha.. vem kan det vara?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0