min helg

fredag: åkte till stan,fikade, gick på bion "hur många lingon finns det världen"  med farmor och åt sedan på restauranden ciao ciao med henne. när vi kom hem bakade vi hallongrottor, smaaaarrigt :) äter det nu.

lördag: försov mej till 10.08 när jag skulle coacha några 02 tjejer i girls spring cup (skulle vara där 10.15) ;) coachade dem i några timmar fram till 15. och då hämtade pappa mig och anna nere på ip där vi coachat och skjutsade oss till älvsjö där våran match skulle vara, vi mötte BP 1 ett av sveriges bästa lag men det blev bara 3-1 till dom???? snacka och att dem blev snoppna. ;) när jag kom hem hade david och farmor lagat tre rätters middag och det var smarrigt eftesom jag bara hade ätit  en toast till lunch. sen kollade jag på är du smartare än en femteklassare.



juste ifall någon av er kollade på talang i fredags så var två killar från min parallell klass med (!"#€%&°)
de hette stockholm lockers checka på 
http://www.tv4play.se/noje/talang?title=stockholm_lockers&videoid=1574830



idag ska jag gå till astrid och sen måste jag åka till stan och shoppa lite! vi får se eftersom jag precis har hittat min plånbok.

puusss

bild från arkivet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0